środa, 18 marca 2015

Nie zapomnij ....

39.


Witam Was !
Dzisiaj troszkę inny post niż zawsze ...
Dzisiaj wraz z osobami z mojej szkoły byliśmy  w Domu Pomocy Społecznej w Marszałkach, była to już nasz druga wizyta w tej placówce.
Gdy pierwszy raz tam pojechaliśmy chodząc po korytarzy, w malutkim pokoju spotkałam starszą kobietę, do której od razu weszłam aby złożyć życzenia (wtedy Bożonarodzeniowe).
Nie sądziłam jednak, że kobieta, z którą rozmawiałam ma 98 lat....
Niestety Pani Władzia, bo tak właśnie ma na imię, choruję na alzheimera, dlatego obawiałam się, że jak następnym razem przyjdziemy nie będzie mnie pamiętać...
Ale pomyliłam się Pani Władzia, jak tylko się spytałam czy mnie pamięta odpowiedziała: "Oczywiście, że tak !"
Może ktoś pomyśleć, że jestem troszkę nienormalna, bo biorę aparat w takie miejsca, aczkolwiek ja nie żałuję, bardzo dużo pensjonariuszy chciało mieć zdjęcie, nawet Pani Władzia, która wypowiedziała bardzo piękne słowa :

"Proszę pamiętaj o mnie, 
bo już wszyscy zapomnieli..."


Przy okazji chciałabym z całego serducha podziękować wszystkim osobom, 
które dziś razem ze mną tak były oraz naszym opiekunom !
 Dziękuję!♥♥♥














14 komentarzy:

  1. nie żeby coś ale ta historia i zdjęcia są tak przepiękne że aż mi łezka się w oku zakręciła :) kuzynka jeden z najlepszych twoich postów.brawo!

    OdpowiedzUsuń
  2. Piekne zdjęcia..szczerze? Zazdroszczę Ci, że miałaś okazję spotkać taką osobę. Słowa które wypowiedziała są bardzo przykre i prawdziwe, szkoda mi takich osób..
    Dobry post, pozdrawiam.
    minikk-blog.blogspot.com
    selectedcaptures.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Jeju, aż coś się we mnie poruszyło...Pani Władzia powiedziała piękne słowa. Wspaniała historia :)

    justsayhei.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne, sama uwielbiam fotografować starszych ludzi, są tak autentyczni na fotografiach, że dech zapiera w piersiach :-)
    Pozdrawiam, sylvviusz.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam takich ludzi. Sama jako wolontariusz chodzę na odział opieki paliatywnej (leżą tam ludzie w ostatnim stadium choroby). Oni są całkiem inni. Mają znacznie różniące patrzenie na świat niż my. Kobieta wypowiedziała piękne a zarazem przykre i prawdziwe słowa. Często tak bywa,zd ludzie już starsi są odtracani od społeczeństwa, a tak na prawdę mogą nas wiele nauczyc :)

    roxa-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. super post, w takich momentach nabiera się motywacji:)

    -> olipaws.blogspot.de

    OdpowiedzUsuń
  7. Szczerze? poszły łzy po przeczytanych słowach pani Władzi.
    Zazdroszczę spotkania takiej osoby... tacy ludzie są najlepsi.. potrafią pokazywać nam młodym jakie powinno być życie bez tych wszystkich internetów.
    Bardzo dobry pomysł na zabranie tam aparatu.. ponieważ mogłaś pokazać coś czego nie widać na co dzień i to było piękne!
    Pozdrawiam. JM.

    http://jakubmarssh.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. jeju, poruszył mnie ten wpis i naprawdę zazdroszczę Ci takich doznań, bo wiem jak one działają na człowieka. Odwiedzałam dom dziecka i nie powiem, że nie bo takie miejsca i sytuacje wpływają poruszająco na naszą osobę oraz zmieniają myślenie. :)
    http://imhurtingyouu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne jest to pierwsze zdjęcie :)
    I ten cytat, aż chce się płakać. Zazdroszczę Ci, ze mogłaś poznać taką osobę
    http://my-natalias-place.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne zdjęcia. Super, że chodzicie w takie miejsca. Po tym, że Pani Władzia Cię pamiętała mimo choroby, widać jak bardzo jest to potrzebne i jak bardzo ci ludzie to doceniają.
    Na prawdę podziw :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Dobre zdjęcia.
    Ta choroba równie się "objawia", tak jakby ma różne odmiany.
    Mój dziadek na to chorował. Szkoda, że nie ma go tu już prawie 4 lata... A 98 lat to świetny wynik.
    Życzyłabym "Wesołych Świąt" ale już za późno.
    http://screatlieve.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Słowa Pani Władzi łapią za serducho - widać, że osoby takie jak Ty są tam potrzebne, dają radość tym starszym ludziom, którzy są pozostawieni samym sobie.

    Zdjęcia bardzo profesjonalne :-)

    Pozdrawiam

    http://nocne-granie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Słowa pani Władzi mocno trafiły do serducha i łezka się faktycznie zakręciła ;c
    To dlatego, że powiedziała wprost coś tak prawdziwego i smutnego, nie bała się tego powiedzieć abyś o niej pamiętała bo wszyscy o niej juz zapomnieli...Trzeba o takich ludzi jak pani Władzia dbać, ona też jest człowiekiem i potrzebuje kogoś takiego jak Ty - kogoś, kto będzie o niej pamiętał zawsze.
    http://lovett-lov.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń