sobota, 22 sierpnia 2015

Sandra ♥

47.

Witam!
Jejku! Jejku ! 40 tysięcy wyświetleń za mną !
No i nie mówiłam ale 4 sierpnia mój blog miał równy roczek! ♥
Więc tak szybciutko chciałabym podziękować każdej osobie, która przyczyniła się do rozwoju bloga a najbardziej osobie, która mnie nakłoniła do jego założenia oraz przez cały czas mnie wspiera i pomaga, mowa o Natalii Dembnej, której z całego serducha dziękuję ! ♥♥♥
A teraz zapraszam Was do oglądania zdjęć z ostatniej sesji ;)
Przed Wami Sandra :)
Mam nadzieję, że zdjęcia się spodobają no i oczywiście, ze nadal będziecie ze mną bo bez Was mój blog nie ma sensu :)
No i oczywiście zapraszam do współpracy ! ♥




                       










Oczywiście było bardzo dużo śmiechu co zresztą było nieuniknione ;) 



8 komentarzy:

  1. Ciekawe zdjęcia! :)

    Zapraszam do siebie:
    http://just-aulia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję tego osiągnięcia :) Bardzo podoba mi się twoja sesja, sama interesuję się modelingiem i lubię takie oryginalne pomysły ;)
    blog Przygody-Mileny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny pomysł na sesje!

    Zapraszam do mnie! Gwarantuję, że Ci się spodoba. :)
    www.malinowe-ciasto.blogspot.com KLIK

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny pomysł na zdjęcia, a są genialne! Gratuluję 40k wyświetleń! ♥

    http://seethelifeofthisbetterparties.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Twórcze i inspirujące zdjęcia :)
    Zapraszam w wolnej chwili do nas
    nowaksisters.blogspot.com <== KLIK

    OdpowiedzUsuń
  6. Genialny pomysł ze strojem kąpielowym w kwiaty. Tak pięknie się uśmiechasz *.*
    mój blog 

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratulacje, życzę Ci abyś dalej się rozwijała :)
    Mój blog :)

    OdpowiedzUsuń