środa, 19 sierpnia 2015

Trzemeśnia :3

46.

Witam Was bardzo serdecznie ! ;)
Postanowiłam pokazać Wam zdjęcia z najcudowniejszego miejsca na świecie, jakim jest Trzemeśnia. Pewnie większość z Was nie wie nawet gdzie ta miejscowość się znajduję i co ja tam w ogóle robiłam, otóż mam tam część mojej rodziny, którą przy okazji serdecznie pozdrawiam.                         Niestety mieszkają ponad 300 km ode mnie więc zbyt często się nie widzimy :/
No ale żeby nie przedłużać zapraszam do oglądania zdjęć :)
Jeszcze w tym tygodniu ukażą się zdjęcia z sesji Sandry Zwiernik, na którą już bardzo serdecznie wszystkich zapraszam :)
Miłego oglądania i dobrej nocy ! ;)




















Bardzo lubię to zdjęcie zrobione było zupełnym przypadkiem kiedy jechałam w aucie i "bawiłam się" aparatem. Przy okazji chciałabym podziękować Dominikowi Świtoniowi za wymyślenie tytułu :)

"Syzyfowa praca"




8 komentarzy:

  1. Naprawde śliczna okolica
    zapraszam na nowego posta
    igakl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne miejsce :) i musze przyznać, że masz talent do zdjęć :3
    http://obudzona-ze-wschodem-slonca.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Rzeczywiście piękne miejsce! Twoje zdjęcia bardzo mi się spodobały, ponieważ są takie...artystyczne :))
    Obserwuję ♥

    http://natasiak.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. zdjęcia które zrobiłaś - są niezwykłe. mają w sobie coś niezwykłego. nie mogę od nich oderwać oczu oraz snuje liczne refleksje, czyż nie o to chodzi w tym wszystkim? ;) masz talent :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Przecudowne zdjęcia kochana, mają klimat. :)
    Zapraszam do siebie:
    http://vntosiak.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne zdjęcia. Mają klimat,

    Zapraszam na nowy post!
    Veronica Memories- Klik

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne zdjęcia,nie wiem czy to dzięki B&W do którego mam słabość czy po prostu tak genialnie uchwyciłaś klimat.
    http://stylizacje-zyciem.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne, klimatyczne zdjęcia. :) Ja też mam daleko rodzinę, dlatego, gdy do nich jeździmy, to jest to naprawdę fajny wypad. :)
    Pozdrawiam!
    mój blog :)

    OdpowiedzUsuń